کمپرس گرم یک وسیله کاربردی در زندگی روز مره است. کمپرس گرم فواید زیادی برای انسان ها در رده های مختلف سنی دارد.
یک کمپرس گرم می تواند باعث زودتر خوابیدن کودک شود. باعث تسکین دردهای کودک شود.همچنین انواع دردها در افراد بزرگسال و سالمند را تسکین می دهد.
طی تحقیقاتی ثابت شده که استفاده از کمپرس گرم می تواند اظطراب را نیز کاهش دهد.

همانطور که می بینید و در مقالات قبلی نیز ذکر شده است کمپرس گرم فواید بسیار زیادی دارد که لازم هست حتما در تمام خانه ها کمپرس گرم وجود داشته باشد.

اما نکته اینجا پیش می آید که کدام کمپرس را انتخاب کنیم؟ کدام مناسب تر است؟

کیسه آب گرم:

کیسه آب گرم یکی از معضلات و مشکلاتی که برای مصرف کننده های خود ایجاد کرده استفاده از آب گرم درون خود است.

بسیاری این نگرانی را دارند که اگر کیسه آب گرم سوراخ شود و یا بترکد چه آسیب های جدی سوختگی می تواند به بار بیاورد. بنابراین خیلی از اوقات از استفاده ی کیسه آب گرم برای نوزادان یا سالمندان اجتناب می کنند. یکی دیگر از مواردی که استفاده از کیسه آب گرم را با محدودیت روبرو کرده است، استفاده از آن برای زمان هایی است که نیاز به خوابیدن یا نشستن روی کیسه آب گرم می باشد چون احتمال ترکیدن وجود دارد.

معایب کیسه آب گرم

کیسه آب گرم برقی:

در کیسه آب گرم برقی نیز همچنان ماده اصلی استفاده شده در آن آب است. که با اتصال کابل گرم می شود. پس همچنان مشکل سوختگی وجود دارد. همچنین خیلی از افراد تمایلی به استفاده از کابل و برق جهت گرم شدن ندارند.

معایب کیسه آب گرم برقی

پس راهکار چیست؟

کمپرس ضد درد آرژین:

کمپرس ضد درد آرژین یکی از مزایای بی نظیر رقابتی خود را در استفاده نکردن از آب درون خود می داند. درون آرژین از مواد صد درصد طبیعی فراورده های هسته خرما استفاده شده است. در این حالت به هیچ عنوان نگرانی بابت سوختگی ایجاد نمیکند. همچنین جهت گرم شدن نیاز به کابل و برق ندارد فقط کافی است به مدت دو دقیقه درون مایکروویو قرار بگیرد. به همین سادگی….

ماندگاری گرما درون آرژین بسیار بالاست و بدون نگرانی می توان برای افراد مختلف و اعضای مختلف بدن از آن استفاده کرد.

برتری کمپرس ضد درد آرژین

دیدگاهتان را بنویسید