سرماخوردگی چیست:

سرماخوردگی یک نوع بیماری تنفسی است که به قسمت فوقانی دستگاه تنفسی مربوط می‌شود.عامل اصلی ابتلا به سرماخوردگی ویروس ها هستند. بزرگسالان به‌طور میانگین دو تا سه بار و کودکان به‌ طور متوسط شش تا هشت بار در در سال سرما خوردگی را تجربه می کنندمی‌. هر دوره، سرماخوردگی حدود ۱۴ روز طول می‌کشد.

علایم سرماخوردگی چیست:

از شایع‌ترین علائم سرماخوردگی، گرفتگی و آب‌ریزش بینی، عطسه و سرفه می باشد. گلودرد هم یکی دیگر از علائم سرماخوردگی است که ممکن است در چند روز اول سرماخوردگی وجود داشته باشد، اما به‌سرعت حل می‌شود. همچنین در موارد شدیدتر بدن درد نیز مشاهده می شود.سرماخوردگی با بسیاری از بیماری‌های دیگر علائم مشابهی دارد.

کرونا چیست:

ویروس‌های کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را آلوده کنند و باعث بروز ناراحتی‌های تنفسی شوند. این ناراحتی‌ها ممکن است خفیف یا شدید باشند.

در انسان، این ویروس عمدتاً از طریق تماس مستقیم با فرد بیمار سرایت پیدا می‌کند. این ویروس همچنین می‌تواند از طریق لمس سطح آلوده و لمس دهان، بینی یا چشم‌ها سرایت پیدا کند، اگرچه احتمال می‌رود این شیوۀ اصلی سرایت ویروس نباشد.

علایم بیماری کرونا:

تب و لرز- سردرد-سرفه- گلودرد-تنگی نفس- حالت تهوع-سرگیجه- بدن درد از علایم شایع کرونا ویروس می باشد. دو یا چند علامت همزمان حاکی از گرفتار شدن فرد به بیماری می باشد.

تسکین درد عضلات:

همانطور که در بالا اشاره کردیم بیماری هایی همچون سرماخوردگی و کرونا ممکن است فرد را دچار درد عضلات کنند. برای کاهش درد معمولا مسکن های شیمیایی را تجویز میکنند. اما یکی از روش های بی نظیر جهت کاهش درد بدون استفاده از داروهای شیمیایی استفاده از کمپرس های گرم می باشد.

کمپرس گرم آرژین:

یکی از انتخاب های فوق العاده جهت خرید کمپرس، استفاده از کمپرس ضد درد آرژین می باشد. از مزایای کمپرس ضد درد آرژین، استفاده از مواد صد در صد طبیعی درون آن می باشد.

همچنین استفاده نکردن از آب درون کمپرس یکی دیگر از مزیت های قابل انکار آن می باشد. نبود آب درون کمپرس خطر سوختگی را صد درصد کاهش میدهد و به راحتی میتوان برای کودکان یا سالمندان از آن استفاده کرد.

کمپرس ضد درد آرژین

دیدگاهتان را بنویسید