1-آرژین(arjin) را تهیه کنید .
2-کیسه آرژین را از داخل جعبه خارج کنید.
3-کیسه ضد درد آرژین را درون مایکروویو قراردهید و دکمه START (شروع ) را فشار دهید و 3-2 دقیقه به آن زمان دهید .
4-کیسه آرژین را روی محل درد بگذارید.

چگونگی استفاده از کمپرس ضد درد آرژین

چند نکته در رابطه با استفاده از آرژین:

⦁ برای استفاده به عنوان پد سرد آنرا درون یک کیسه پلاستیکی خشک وبدون رطوبت در سردخانه یخچال یا فریزر به مدت یک ساعت قرار دهید .

⦁ با اسپری کردن آب و یا رایحه مورد دلخواهتان رو ی کیسه ضد درد آرژین می توانید آن را به شکل مرطوب و معطر استفاده نمایید.

⦁ حالت گرم کیسه ضد درد در دردهای مزمن و التیام دردهای اسکلتی و عضلانی و التیام اسپاسم های مایچه ای کاربرد دارد . و حالت سرد آن در روزهای اول یک جرا حت مفید است. در جراحت و ضربه های ناگهانی ویا التهاباتی که زمان زیادی از آن سپری نشده است مانند التهاب عضو دردناک بعداز عمل جراحی و یا محل واکسن در نوزادان ، با استفاده از کمپرس سرد از خونریزی و التهاب بیشتر جلوگیری شودو تا زمانی که التهاب باقی است از پد سرد برای کاهش التهاب استفاده شود.

هشدارها :

⦁ از قراردادن کیسه آرژین درtoaster (تستر)( اجاق برقیoven ,streamer(بخارپز)خودداری کنید وفقط آن را در مایکروویو گرم نمایید و اگر مایکروویو در دسترس شما نبود آنرا به مدت10 دقیقه در آب جوش قرار دهید تا کاملا گرم شود و سپس لابلای یک حوله بپیچانید تا آب آن نچکد و سپس با حوله در محل درد قراردهید .

⦁ کمپرس گرم یا سرد را بیشتر از 20 دقیقه روی بدن و موضع درد قرار ندهید .
⦁ استفاده از کیسه ضد درد آرژین(arjin) برای زنان باردار در نواحی شکم و کمر ممنوع می باشد و ممکن است منجر به تحریک ا انقباضات رحمی شود. اما در زایمان به تسریع زایمان کمک می کند.
⦁ استفاده از حالت گرم کیسه ضد درد آرژین(arjin) برروی کبد و تیرویید نباید بیشتر از 10 دقیقه باشد .

آرژین و نحوه استفاده

دیدگاهتان را بنویسید