این روزها مشاغل اداری و پشت میزنشینی زیاد شده است و متأسفانه اثرات مضر آن بر جسم افراد روز به روز بیشتر دیده می شود. در واقع بدن ما طوری طراحی نشده است که بتوانیم ساعت های طولانی را پشت میز بنشینیم.پس باید تا دیر نشده به داد بدن خود برسیم و یکی از بهترین روش ها استفاده از آرژین می باشد.

شکل مرسوم کارمندی کار پشت میزی است و تحرک کمتری دارند. برای همین کارمندان بیشتر در معرض مشکلات ستون فقرات و دیسک های کمری قرار میگیرند.

اگر بدن شما در حالت نشسته یا حتی ایستاده، وضعیت مناسبی نداشته باشد، قطعا پس از مدت کوتاهی استرس به سراغ تان خواهد آمد و پس از آن بیماری های مربوط به آن را مشاهده می کنید.

نشستن های طولانی مدت کارمندان و کاهش آسیب های آن با آرژین

علت بیماری های کارمندان:

نتایج برخی از تحقیقات‌ نشان می‌دهد پشت ‌میزنشینی، یکی از مهم‌‌ترین عوامل ابتلا به اضافه ‌وزن است همچنین استرس، بیماری‌های مفصلی و بسیاری از بیماری‌های دیگر نیز از جمله عوارض پشت‌میزنشینی به شمار می‌روند.

درد کمر در کارمندان و رفع آن با آرژین

اما اگر به خاطر شغل و حرفه‌تان مجبورید ساعات زیادی از روز را پشت میز کار بگذرانید، توصیه محققان به شما این است که با رعایت یک سری از اصول و انجام دادن برخی از کارها به سلامتی خود کمک کنید که در آینده دچار بیماری های مزمن نشوید.

نشستن های مدام کارمندان و رفع خستگی با آرژین

پنج روش عالی و کاربردی جهت کاهش اثرات سوء پشت میز نشینی:

  • نرمش و تمرینهای بدنی لازم را زیر نظر یک فیزیوتراپ آموزش ببینند.
  • در ساعات کاری خود انجام تمرینهای بدنی را فراموش نکنند.
  • توصیه میشود که در بین ساعات کاری خود تحرک داشته باشند و در محوطه کاری خود قدم بزنند.
  • کمر خودرا کشش و ماساژ دهند تا خستگی آن رفع شود.
  • کیسه ضد درد آرژین (arjin)را با خود در دفتر یا محل کار خود داشته باشند و با گرم کردن آن در طول ساعات کاری خود کمر خود را ریلکس کنندو بدینوسیله با افزایش گردش خون در ناحیه کمر، از خشکی کمر و التهاب بیشتر در ناحیه ستون فقرات خود پیشگیری کنند. کمپرس ضد درد آرژین(arjin) خیلی سریع گرم می شود و ماندگاری بالای گرما را داراست.

آرژین و کارمندان:

کمپرس ضد درد آرژین بهترین پیشنهاد برای کارمندان می باشد. زیرا هم خیلی سریع می توان آن را گرم کرد و به راحتی میتوان در طول مدت کار از آن استفاده کرد که اثرات سوء پشت میز نشینی را کاهش دهد. آرژین به تنها چیزی که نیاز دارد فقط یک مایکروویو است که کمپرس را به مدت دو دقیقه در آن گرم کنید و روی موضع مورد نظر قرار بدهید.

آرژین و درمان مشکلات کارمندان

دیدگاهتان را بنویسید