شغل معلمی یکی از کارهای سخت می باشد. معلم با دانش آموزان مختلف که هر کدام دارای فرهنگ، استعداد و توان یادگیری متفاوتی هستند، سر و کار دارد و استرس های زیادی را باید تحمل کند.معلم علاوه بر اینکه آموزش را به عهده دارد باید با مسایل تربیتی آنها نیز روبرو شود. تاثیر مستقیمی روی یادگیری اصول تربیتی آنها نیز دارد.علاوه بر این ها معلم ها در طول دوره خدمت خود ایستادن های طولانی را تجربه میکنند. این ایستادن ها آسیب های بسیار زیادی به بدن آنها وارد می کند.آرژین یک کیسه طبی و ضد درده که در رفع مشکلات گردنی و کمری معلمان بسیار مفیده.

آرژین و معلم

آموزش آنلاین و آسیب های شغلی معلمی:


چه در سالهای قبل از کرونا و چه در شرایط کرونا معلمی جزو مشاغل سختی است که آسیب های گردنی زیادی با خود بهمراه دارد. قبلا تصحیح برگه های کاغذی امتحان و حالا نمره گذاری ها وآموزش آنلاین با موبایل و لب تاپ، باعث شده که معلم ها در قسمت های گردن و کمر بند شانه ای قشری آسیب پذیر باشند.

معلم و خستگی


به همین دلیل نشستن های طولانی مدت با کامپیوتر و موبایل خستگی زیادی را برای آنها بهمراه دارد.

معلمان و کمر درد


از این رو لازم است که معلمان برای حفظ نرمی عضلات گردن و کمر بند شانه ای خود ورزش و تمرینات بدنی صحیح را بشکل روزانه داشته باشند و هر شب قبل از خواب هم با کیسه آرژین گردن خود را ریکاوری کنند و با گرما درمانی یا سرما درمانی با کیسه آرژین مهره های گردنی خود را از آسیب های احتمالی حفاظت کنند.
آرژین با افزایش گردش خون در ناحیه عضلات گردن اسپاسم و گرفتگی عضلات گردن را برطرف میکند و بشکل سرد هم میتوان آن را استفاده کرد و برای رفع التهاب مهره های گردنی بسیار مفید است.

استفاده از آرژین برای معلم ها:

آرژین زمان زیادی از معلمان نمیگیرد تا آماده شود و راحت میشود بدون نگرانی آنرا با خود به رختخواب برد. و روی آن خوابید.

اگر شما معلم هستید لطفا بیشتر مراقب گردن خود باشید چون درمانهای گردنی برخی اوقات گران ترین و طولانی مدت ترین دوره های درمانی هستند. و جراحی های گردن امروزه افزایش پیدا کرده است. با استفاده از کیسه آرژین ازآرتروز پیشگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید