مهندس ساختمان از جمله مشاغلی است که هدف آن کاربرد علم در سازندگی و عمران است. یعنی هر ساخت و سازی مانند سد، فرودگاه، جاده، راه آهن، برج، تونل، و … که ساخت آنها با مصالح سبک، ارزان و با کیفیت مناسب در حیطه کار مهندس عمران قرار می‌گیرد.

عموما مهندس ساختمان به صورت تمام وقت کار می کند. و در صورتی که مشکل بروز کند یا وجود ضرب الاجل برای اتمام بعضی از پروژه ها، لازم است بیشتر از ساعات معمول نیز کار کند. کار در محل پروژه با شرایط آب و هوایی مختلف و معمولا با سفرهای کاری متفاوت و ساعات کار طولانی میتواند خستگی زیادی برای مهندسین به همراه داشته باشد.همچنین خستگی ها و فشار به عضلات به مرور می توانند آسیب های جبران ناپذیری برای آنها در پی داشته باشد.

کمپرس گرم و رفع خستگی:

پس از یک روز خسته کننده بهترین روش جهت رفع خستگی استفاده از کمپرس گرم می باشد. گرمای ایجاد شده توسط کمپرس جریان خون را به محل مورد نظر افزایش می دهد. افزایش جریان خون سبب کاهش درد و خستگی می شود.

بهترین کمپرس گرم:

یکی از بهترین پیشنهادهایی که در رابطه با کمپرس گرم می توان داد، کمپرس گرم آرژین می باشد. کمپرس آرژین به چهار حالت

  • گرم
  • سرد
  • رایحه درمانی
  • گرم و تر

می تواند عمل کند. همچنین کمپرس آرژین از مواد صد در صد طبیعی ساخته شده است.

علاوه بر طبیعی بودن مواد، درون آن از آب استفاده نشده است که خطر سوختگی را بالا ببرد. بنابراین با خیال راحت میتوان از آن برای سالمندان و یا کودکان استفاده کرد.

یکی دیگر از مزایای بی نظیر آرژین گرم شدن آن فقط در سه دقیقه می باشد. به این صورت که آرژین را به مدت دو یا سه دقیقه در مایکروویو قرار می دهیم و زمانی که به دمای مورد نظر رسید آن را خارج کرده و از گرمای آن استفاده میکنیم.

علاوه بر گرم شدن سریع ، کمپرس آرژین گرما را درون خود به مدت طولانی نگه می دارد. بنابراین بهترین پیشنهاد جهت کمپرس گرم، آرژین می باشد.

مزایای کمپرس آرژین

دیدگاهتان را بنویسید