پرستار فردی است که در زمینه ی مراقبت ، درمان و آموزش بیماران تحصیل کرده و تخصص داشته باشد.حالا آرژین به کمک پرستاران عزیز آمده.

پرستاران بهترین مقطع از عمر خود را که 25 تا 45 سالگی است را صرف خدمت به بیماران رنجور ،سالخورده و یا از کار افتاده می نمایند. این ایثارگران همواره با چهره ای خندان و مصمم در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و یا بیماری همه گیر در خط مقدم برای خدمت گزاری حاضر هستند.

شغل پرستاری از دیدگاه برخی کارشناسان در رده دوم مشاغل سخت قرار دارد. چون پرستاران با حداکثر ساعت کاری، سر و کار داشتن با بیمار های مختلف روانی، استرس بالا حداقل درآمد دریافتی را دارند. بنابرای پرستاری جزو شغل های بسیار سخت، زیان آور و طاقت فرسا می باشد و به علت محیطی که در آن قرار می گیرند و با بیمار و شرایط نامساعد جسمی بیمار روبرو می شود که لازمه ماندگار بودن در این رشته تنها داشتن عشق و علاقه وافر به کار پرستاری است.

پرستاران یکی از گروههایی هستند که بیشترین شیوع آسیب های عضلانی اسکلتی مخصوصا کمردرد در آن ها دیده می شود.

پرستاران و رفع اسپاسم و خستگی با آرژین

علت کمر درد در پرستاران:

عدم شناخت و عدم کنترل عواملی که باعث ایجاد کمر درد میگردد ،باعث ناتوانی افراد حرفه ای و هزینه های درمانی و مراقبتی قابل توجه و همچنین غیبت از کار و هزینه های ناشی از آن می گردد. شایعترین علت کمردرد ایستادن های طولانی مدت پرستاران می باشد. کارشناسان بهترین تسکین را استراحت اعلام کرده اند ، که چون با نیروی کم پرستار در کشور روبرو هستیم به سختی میتوان از گزینه مرخصی استفاده کرد.

بنابراین جهت بازگرداندن سلامتی جسمی، پرستاران به دنبال روش های دیگری می گردند.

پرستاران و کمر درد و رفع آن با آرژین

روش درمان:

بررسی ها نشان میدهد که کیسه آرژین می تواند در بهبود و کاهش درد کمر در پرستاران موثر باشد.

چرا آرژین:

تحقیقات اخیر نشان میدهد که پرستاران بخاطر راحتی استفاده از کیسه آرژین نسبت به آب گرم، تمایل بیشتری به آرژین دارند. و آرژین را بخاطر سرعت آماده سازی و امن بودن به دیگر محصولات مشابه ترجیح می هند.

آرژین و رفع مشکلات پرستاران

دیدگاهتان را بنویسید