در این مقاله سعی شده ارتباط بین آرژین و یبوست را بررسی کنیم.یبوست یک بیماری مربوط به سیستم گوارش است،که در آن فرد برای خروج مدفوع با سختی روبرو است .برای داشتن یک سیستم گوارش سالم ، منظم بودن حرکات روده ها بسیار مهم است. اگر حرکات روده ها کند شود و کاهش یابد سلول های دیواره ی روده ها این فرصت را پیدا می کنند که آب بیشتری از مواد غذایی در حال دفع، جذب کنند و در نتیجه مدفوع به مرور سفت تر و خشک تر خواهد شد که در این حالت یبوست اتفاق می افتد که بسیار سخت و دردناک می باشد.

بسیاری از پزشکان و متخصصان معتقدند که یبوست یکی از شایع ترین بیماری های حال حاضر دنیاست که میلیون ها نفر به آن مبتلا هستند. بیشترین علت آن هم عادات غلط شهر نشینی و کم تحرکی و استفاده از غذاهای فست فود می باشد.

چاقی و یبوست و درمان آن با آرژین

علایم یبوست:

ممکن است علائم و نشانه های یبوست در افراد مختلف متفاوت باشد و هرکس علائم گوناگونی را بروز دهد. اما اگر به هنگام اجابت مزاج متوجه شدید که مدفوع شما به سختی دفع می شود و در کنار آن با علایمی همچون معده درد،تهوع،نفخ، احساس فشار در شکم و یا دفع مدفوع به صورت ناقص روبرو شدید احتمال زیاد دچاره یبوست هستید.

حالت تهوع و آرژین و درمان آن با آرژین

عوارض یبوست:

شاید در ظاهر فقط ببینید که مدفوع شما کمی سفت تر شده و احتمالا برای دفع آن به انرژی بیشتری احتیاج دارید. اما باید بدانید که یبوست می تواند زمینه ساز چه مشکلات بزرگی باشد همچون:

  • بواسیر یا هموروئید ( رگ های متورم و از هم گسیخته در اطراف ناحیه ی مقعد )
  • شقاق ( ترک و پارگی پوست در اطراف ناحیه ی مقعد )
  • انقباض مدفوعی ( مدفوعی که نمی تواند از مقعد شما خارج شود)
  • پرولاپس رکتوم( افتادگی و بیرون زدگی راست روده از مقعد )

درمان خانگی یبوست با آرژین:

یکی از بهترین و سالم ترین روش هایی که میتواند یبوست را درمان کند روش های درمان خانگی هستند که بر پایه ی روش های طبیعی و سنتی به وجود آمده اند. این روش ها تلفیقی از رفتار های صحیح و خوراکی های سالم است که می توانند تغییرات چشمگیری در بهبود وضعیت یبوست شما ایجاد کنند و در مدت زمان کوتاهی آن را درمان نمایند همچون نوشیدن  آب  خوردن غذاهای فیبردار انجام فعالیت های ورزشی  و …

کاهش یبوست با ورزش و آرژین

 همچنین آرژین که برای یبوست هایی که بدلیل عدم تحرک وکمبود انرژی روده میباشد بسیار مفید و سودمند است.

کمپرس ضد درد آرژین به راحتی می تواند شما را از شر یبوست و عوارض آن رها کند. کمپرس آرژین یکی از سه محصول برتر سال شناخته شد. چون آرژین علاوه بر اینکه ایمنی بالایی نسبت به کیسه های آب گرم دارد، روش استفاده خیلی آسان و سریع و ماندگاری گرمای بالایی نیز دارد.

همچنین ثابت شده است که کمپرس آرژین در تسکین و یا درمان خیلی از بیماری ها نقش اساسی را ایفا کرده است.

آرژین و درمان یبوست و حالت تهوع

دیدگاهتان را بنویسید