چطور کیسه ضد دردآرژین برای یک ماساژ اثر بخش مفید است .

ماساژدرمانی یک روش آرامبخش و فوق العاده است .ماساژ در دنیا طرفداران زیادی دارد .در این مقاله به تاثیر کیسه ضد درد آرژین در بهبود کیفیت یک جلسه ماساژ می پردازیم.ممنون از همراهیتون.

چطور کیسه ضد درد آرژین می تواند به بهبودکیفیت ماساژ کمک کند ؟

برای دریافت یک ماساژ اثر بخش کیسه ضد درد آرژین مفید است .اما برای استفاده آن در ماساژ به اطلاعات بیشتری نیاز دارید .خوب مطمئنا جایی که برای دریافت ماساژ می روید نباید زیاد سرد یا خیلی گرم باشد .فضا و هوای آنجا مطلوب و مطبوع باشد .ولی حال سوال اینست که در یک جلسه ماساژ کیسه ضد درد آرژین چگونه به ما کمک میکند؟

وقتی در یک جلسه ماساژ کلاینت لباس خود را برای دریافت ماساژ در می آورد ناگهان بدن او سرد می شود.این برای بدن مثل یک شوک است .برای همین لازم است خود را با حوله بپوشاند .کلاینت ماساژ (ماساژ گیرنده)در طی ماساژ بخاطر فعال شدن سیستم پاراسمپاتیک بدن ،ممکن است احساس سرما کند .لذا برای پیشگیری از سرما لازم است که کیسه آرژین را با خودش به جلسه ماساژ ببرد و استفاده کند.کلاینت می تواند کیسه آرژین رامیتواند به ماسور بدهد که در کلینیک برایش گرم و آماده سازی کند .اما اگر در کلینیک مایکروویو نبود میتواند در خانه گرم کند و بعد حوله پیچ کند و در ساک وسایلش با خودش به آنجا ببرد.

روش های استفاده از کیسه آرژین در ماساژ

روش اول :به شکل گرم و مرطوب در یک ناحیه

برای استفاده از کیسه آرژین در ماساژ می توان آن را درون آب جوش گرم کرد و روی زون یا محل و موضعی که کلاینت به ماساژ احتیاج دارد گذاشت . کیسه آرژین به عنوان یک هات پک آن موضع را گرم و مرطوب میکند .عضله را باز میکند و گردش خون را در آن ناحیه بالا می برد و محل را برای روغن مالی و در یافت ماساژ کاملا آماده میکند.

اگر کلایینت دوست ندارد که خیس شود میتواند کیسه آرژین را لای حوله قراردهد و بعد روی بدن خود بگذارد.اما اگر آین شکل را هم دروست نداشت کیسه آرژین را به ماسور بدهد تا آن را برای یش در مایکروویو گرم کند .خود کیسه ضد درد آرژین حالت مرطوب دارد و وقتی در مایکروویو گرم میشود زطوبت خود را نشان می دهد.اما زطوبت آن در حدی نیست که کلاینت احساس خیسی داشته باشد.مثل یک سونای گرم و مزطوب موضعی عمل میکند .محل ماساژ را کاملا آماده می کند .گردش خون را در آن نقطه بالا می برد . این یک روش کاملا علمی و تکنیکی است .

روش دوم :به شکل گرم و سرتاسری

روش دوم ماسور میتواندبه شکل سرتاسری کیسه آرژین روی بدن کلاینت بکشد و بمالد .این کار در عرض دودقیقه انجام میشود .گردش خون خیلی فوری در تمام بدن کلاینت فعال می شود و کلاینت احساس مطبوعی برای دریافت ماسآژ دارد .وقتی بدن گرم میشود گیرنده های عصبی فعال تر می وشوند.در بدن برای اثر بخشی ماساژ شرایط مساعد تر است.این روش می تواند برای کلاینت لذت بخش باشد و حتی از ماسور انرژی کمی می گیرد.این روش عالی است.

روش سوم :به شکل گرم در یک ناحیه از بدن

کلاینت میتواندکیسه ضد درد آرزین را به شکل ثابت در منطقه ی دلخواه بگذارد. هرجایی از بدن را که میخواهد در حین ماساژ گرم کند.اینطوری ماساژ گیرنده اصلا احساس سرما نمیکند.براحتی احساس آرامش دارد . کلاینت در حین ماساژ بی قرار نمی شود.و برای رفع درد در موضع بدن خود آمادگی بیشتری دارد.این یک روش فوق العاده است.

لینک ویدئوی آنباکس کیسه ضد درد آرژین

آرژین و جراحان

https://www.aparat.com/v/vG7Bn

2دلیل مهم برای گرم کردن بدن قبل و حین ماساژ

2 دلیل مهم برای استفاده از گرما در ماساژ وجود دارد .اما به شکل کلی ، بدنی که سرد باشد مدت زمان بیشتری برای درمان لازم دارد .ولی بدنی که از قبل گرم شده است مانند تنوری است که داغ است و برای چسباندن نان آماده است .بدن سرد مانند تنور سردی است که نان را نگه نمی دارد .

دلیل اول از نظر علمی بخاطر اینست که وقتی محل و موضع ماساژ گرم شده باشد ،گیرنده های عصبی و شیمیایی بدن در آن موضع فعال هستند. سیستم ایمنی بدن در آنجا حضور قوی تری دارد .عوامل بی دردی همچون هورمونهای انکفالین و گلبولهای سفید حضور بیشتری دارند.سرتونین بیشتری در آن محل وجود دارد .و وقتی از روغن های درمانی استفاده میشود ،روغن هایی که خاصیت بی دردی و ضد التهابی دارند بیشتر وسریع تر جذب می شوند.و بدین ترتیب پاسخ بهتری به تکنیک های ماساژ از طرف بدن وجود دارد .

دلیل دوم این است که بدن در حالت خوابیده و ریلکس سریعتر سرد می شود.این حالت دلیل علمی دارد.حالت سرما در شرایط خوابیده پاسخ اعصاب پاراسمپاتیک است.بدن در این حالت گردش خون پایینتری دارد.تعداد ضربان قلب کاهش می یابد .سرعت تنفس پایین است .و اینگونه بدن سرد می شود.برای همین وجود کیسه گرم آرژین روی بدن شما این کاهش دما را برای شما تعدیل می کند.آرامش شما را حفظ میکند.این حالت برای هر ماساژ گیرنده ای مطلوب است که بدن خود را گرم نگه دارد.حتی از ماسور برای ایجاد گردش خون بدن انرژی و زمان کمتری می گیرد.

لینک کانال تلگرام آرژین

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر و ویدئوها و فایل های کاربردی به لینک نشانی کامال تلگرام آرژین https://t.me/arjinmd ، به کانال تلگرام ما بپیوندید .

لینک ویدئوی کاربرد آرژین در ماساژ

معلمان و آرژین

روی این لینک بزنید .

https://www.aparat.com/v/Hylcp

حراج!
110,000 تومان تومان
حراج!
حراج!
110,000 تومان تومان
حراج!
295,000 تومان تومان
حراج!
90,000 تومان تومان
حراج!
385,000 تومان تومان
حراج!
275,000 تومان تومان

دیدگاهتان را بنویسید