آرژین چیست:

کیسه ضد درد آرژین، یک کمپرس چهار حالته می باشد که میتواند به صورت کمپرس سرد ،گرم، گرم و تر،رایحه دار از آن استفاده کرد.

کمپرس آرژین چهارحالته

مواد تشکیل دهنده کمپرس:

یکی از نقاط قوت کمپرس استفاده کردن از مواد صد درصد طبیعی درون آن می باشد. درون کیسه از فراورده های هسته خرما استفاده شده است. همانطور که میدانید سالانه با موارد بسیار زیادی از سوختگی با کیسه آب گرم روبرو می شویم.

این دغدغه زمانی بیشتر می شود که بخواهیم از کیسه برای سالمندان و نوزادان استفاده کنیم. همچنین برای مواردی که نیاز هست روی کمپرس بنشینیم. همیشه نگرانی از سوراخ شدن یا ترکیدن وجود دارد.اما در کمپرس آرژین این مشکل را حل کردیم و از آب درون آن استفاده نشده است پس با خیال راحت از آن استفاده کنید و نگران سوختگی نباشید.

جنس پارچه کمپرس :

روی کمپرس از پارچه بسیار لطیف و با کیفیت استفاده شده است. این پارچه مقاومت بسیار زیادی دارد و بسیار لطیف است و میتوان بدون نگرانی از آن برای سالهای سال استفاده کرد.

نحوه استفاده از کمپرس آرژین به صورت گرم:

جهت استفاده از کمپرس به صورت گرم کافی است به مدت دو دقیقه درون مایکروویو قرار بدهیم. بعد از اینکه به دمای مورد نظر رسید میتوان از آن جهت تسکین درد استفاده کرد.

یکی از مزایای این کمپرس گرم شدن سریع ان و نگهداری گرما برای مدت طولانی درون خود می باشد.

اگر مایکروویو نبود چکار کنیم:

در مواردی پیش می آید که دسترسی به مایکروویو مقدور نیست. در این حالت نیز راهکار وجود دارد.

کافی است مقداری آب را بجوشانید سپس کیسه را درون آب جوش قرار دهید. بعد از چند دقیقه که به دمای مورد نظر رسید آن را خارج میکنیم.

سپس آب آن را گرفته و درون یک حوله میپیچیم. حالا کمپرس را روی محل مورد نظر قرار بدهید و پس از تسکین درد از آرامش بدست آمده نهایت لذت را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید