روماتیسم چیست و چگونه می توان به کمک آرژین دردهای روماتیسمی را کاهش داد؟

روماتیسم چیست:

روماتیسم یک بیماری خود ایمنی است که انواع مختلفی دارد این بیماری استخوان ها و مفاصل و بافت همبند را درگیر می کند و باعث تورم و یا خشک شدن مفاصل می شود.
علاقه غیر مفصلی روماتیسم
این علائم در 40% بیماران روماتیسمی وجود دارد و بیشتر در بیمارانی که Rheumatoid factor (فاکتور رماتوئید) در آزمایش خون آنها بالا است دیده می شود.

دردهای روماتیسمی و رفع آن به کمک آرژین

سرما یا گرما باعث تحریک نیروی درونی بهبود بخش بدن می گردد . برای مثال گرما باعث گشاد شدن رگ های خونی ، تحریک گردش خون و کاهش اسپاسم عضلانی می شود ، به علاوه گرما احساس درد را تغیر می دهد . شما می توانید از گرمای خشک مانند هیتر ها و همچنین گرمای تر مانند حمام گرم استفاده کنید .
در نقطه مقابل کمپرس سرد باعث کاهش جریان خون به وسیله تنگ کردن رگ های خونی می گردد. شاید در ابتدا سرما مطلوب نباشد اما با بی حس کردن سبب کاهش درد می گردد

بهترین دما در گرما درمانی بیماری آرتریت کدام است ؟

وقتی از گرمای تر استفاده می کنید مطمئن شوید دما به قدری زیاد نباشد که موجب سوختگی پوست شما گردد . دمایی را بیابید که مطلوب بدن شما باشد چه از حمام استفاده کنید و یا از آب های گرم معدنی و یا غیره .
یک گرما درمانی مرطوب به مدت حداقل ۱۵ دقیقه قبل از و رزش و بعد از آن مفید است . همچنین شما می توانید هر زمان در طول روز که دوست دارید برای کاهش درد از این روش استفاده کنید .

در روش گرما درمانی می توانید از روش های زیر برای درد های آرتریت استفاده کنید:

– بسته ها و یا کمربند های گرمایی موجود در داروخانه ها
-استخر آب گرم
– ترکیب درمانی پارافین و روغن معدنی
-حمام گرم
– دوش گرم
– جکوزی گرم و یا وان حمام داغ
– پارچه و یا حوله گرم

چگونه می توان دردهای روماتیسمی را به کمک آرژین تسکین داد:

و در نهایت بهترین و راحت ترین روش استفاده از کمپرس آرژین است که هم به صورت سرد عمل میکند و هم به صورت گرم، کمپرس آرژین به سرعت میتواند گرم شود و گرما را درون خود نگه دارد بنابراین راحت ترین و سریعترین روش برای کاهش دردهای عضلانی می باشد.

برتری کمپرس آرژین نسبت به سایر کیسه های آب گرم:

  • بدون استفاده از آب
  • بدون نیاز به کابل برق یا شارژ
  • مواد صد درصد طبیعی
  • نگهداری بالای گرما درون خود
  • با کیفیت بودن محصول و ماندگاری بالا

دیدگاهتان را بنویسید