لوگوی سایت
Previous slide
Next slide

روغن ماساژ آرژین

ویتامین ها: B,E,D

مواد معدنی: کلسیم ، فسفر و پروتئین برای تقویت پوست و مو

ویژگی ها :

  • ضد التهابی و باکتری
  • استفاده مداوم آن باعث کاهش جوش و پوسته پوسته شدن پوست می شود
  • درمان کننده زخم های پوستی​

معرفی:

روغن ماساژ آرژین  دارای مواد تشکیل دهنده ای است که قادر به ساخت یک بافت زیبا و ابریشمی بر روی پوست شما هستند.

 حضور اسیدهای چرب همراه با اسید لینولئیک  را به مرطوب کننده موثر برای پوست تبدیل میکند. 

  همچنین دارای ویتامین E، D و B هستند که به اندازه کافی در بهبود زخم ها و سایر التهابات روی پوست تاثیر می گذارد.

کاربرد ها:

  • جلوگیری از عفونت های باکتریایی

  • درمان پوست آسیب دبده بازسازی سلولهای آسیب دیده پوست
  • تقویت کننده  بافت های بدن و بهبود ظاهر پوست

  • عمل کننده به عنوان یک مرطوب کننده

  •  جلوگیری از آسیب های نور آفتاب و نقش یک ضد آفتاب را دارد.

قیمت روغن ماساژ آرژین :

کابرد های روغن ماساژ آرژین

 

جلوگیری از عفونت های باکتریایی

 

روغن ماساژ آرژین  در درمان التهاب و زخم پوست موثر است. این خواص ضد التهابی آنها است که آنها در برابر عفونت های باکتریایی مبارزه می کنند. از آنجا که دانه های کنجد با خواص ضد التهابی خیس شده اند، می توان آنها را تنها بدون مخلوط کردن روغن های دیگر استفاده کرد.

 

روغن ماساژ آرژین  به دلیل نفوذ عمیق به پوست، یک اثر سم زدایی تولید خواهد کرد که پوست را گرم و تازه نگه می دارد. همچنین   برای درمان بیماری های خاص پوست مانند اگزما و پسوریازیس استفاده می شود. آنها همچنین برای کاهش عفونت های مختلف پوست و بهبود در درد مفصلی استفاده می شود.

در درمان پوست آسیب دبده بازسازی سلولهای آسیب دیده پوست

 

 می تواند به راحتی توسط پوست جذب شود روغن ماساژ آرژین  در بازسازی  سلول های آسیب دیده و بهبود گردش خون بسیار موثر هستند.

 

ماساژ با  باعث تقویت بافت های بدن و بهبود ظاهر پوست میشود.

 

استفاده از  به عنوان یک مرطوب کننده

 

گرچه بسیاری از روغن های طبیعی وجود دارد که قادر به مرطوب کردن پوست هستند، هیچ کدام از آنها به طور موثری مانند روغن ماساژ آرژین  نیستند. در واقع آنها می توانند به عنوان مرطوب کننده و نرم کننده پوست بدن عمل کنند. از آنجا که آنها طبیعی هستند، روغن ماساژ آرژین  می تواند به طور مرتب بدون ترس از عوارض جانبی استفاده شود.

به عنوان یک ماده فعال در بسیاری از کرم های ضد آفتاب، پاک کننده های پوست و مرطوب کننده ها استفاده میشود، زیرا توانایی منحصر به فرد آن در نرم کردن پوست و مو دارد.

   کاهش چروک پوست

 

یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز روغن ماساژ آرژین  این است که آنها می توانند سرعت چروک و پیری پوست را کاهش دهند. آنها باعث جلوگیری از اکسیداسیون سلول های پوست و جوان سازی پوست می شوند.

 دارای یک آنتی اکسیدان به نام سسامول میباشد که مانع ظهور چین و چروک در پوست میشود و منافذ کوچک پوست را از بین میبرد. مخلوط روغن کنجد همراه با روغن اسطوخدوس می تواند به عنوان کرم شب استفاده شود. توصیه می شود این مخلوط را در حرکت دایره ای ماساژ دهید تا جریان خون بهبود یابد. بهترین چیز در مورد استفاده از آنها به عنوان یک کرم شبانه این است که آنها قادر به مبارزه با عفونت های پوستی هنگام خواب شما هستند از این رو، با مصرف هر روز می توانید با پوست تازه از خواب بیدار شوید..

روغن را با کمی پودر برنج مخلوط کرده و روی پوست خود بمالید، این امر می تواند به پر شدن منافذ کوچک پوست منجر شود و چیم و چروک را کاهش میدهد.

سم زدایی پوست  

 

روغن ماساژ آرژین  به عنوان عامل سم زدایی خود شناخته شده اند. ماساژ با روغن می تواند به شما کمک کند که سموم محیطی را از بدن خود دفع کنید و بدن خود را به طور کامل سم زدایی کند. از آنجا که از پوست ،توکسین های(سم های مربوط به باکتری ها) بیشتر توسط آنها آزاد می شود. از این رو مهم است که پوست بدن ما را به طور منظم سم زدایی کند تا تازه و سالم بماند. علاوه بر این، ماساژ نیز در بهبود گردش خون کمک می کند

آیا از استفاده از لوسیون ضد آفتاب خسته شده اید؟ آیا شما با اثرات آنها راضی نیستید؟

روغن ماساژ آرژین  قادر به تشکیل یک لایه محافظ روی پوست برای از بین بردن آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد است. اگر شما در حال تلاش برای جلوگیری از کرم های ضد آفتاب شیمیایی هستید، استفاده از روغن ماساژ آرژین  روی پوست شما یک راه عالی میباشد. حضور ویتامین E در کنجد به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند.

چند قطره روغن بذر هویج همراه با روغن ماساژ را مخلوط کنید. این کار به عنوان یک کرم ضد آفتاب موثر است و پوست شما را تازه نگه می دارد.

 

درمان پاشنه پا ، درمان ترک پاشنه پا

 

خواص تغذیه کننده و محتوای چربی روغن  باعث درمان شکاف پوست کف پا کمک می کند.

 

روش های مختلف استفاده بر روی پوست:

استفاده  به عنوان مرطوب کننده

 برای پوست های چرب می تواند به عنوان یک پاک کننده و برای پوست های خشک به عنوان یک مرطوب کننده استفاده شود.

همچنین برای هر گونه نوع پوست می تواند به عنوان یک کرم ضد آفتاب و لایه بردار استفاده شود. راه های متنوعی برای استفاده  وجود دارد که در اینجا چند مورد آن ذکر شده است-

 

  1. پاک کننده پوست

روغن ماساژ آرژین  را می توان به مدت 15 دقیقه قبل از شستشو استفاده کرد. این اجازه می دهد که روغن به ناخالصی های روی صورت برسد و در طول شستشو آن را از بین ببرد

 

  1. مرطوب کننده

اگر پوست بسیار خشک دارید، می توانید آن  را به صورت خود بمالید و آنرا 20 دقیقه نگه دارید.

سپس صورت خود را با آب بشورید.

 

  1. کرم ضد آفتاب

 یک محافظ خوب در برابر اشعه های UV از خورشید است.

قبل از خروج از خانه به مقدار کم روغن ماساژ آرژین  روی صورت خود بمالید و از برنزه شدن و تیره شدن پوست محافظت می شود.

 

 

https://arjinmd.com

 

 

عودت وجه

عودت وجه

شما می‌توانید بعد از تحویل گرفتن محصول هرگونه نارضایتی از محصول داشتید آن را به هر دلیلی پس بدهید

وجه شما کاملاً به شما بازپرداخت

گارانتی

ضمانت تعویض

ما تا رهایی شما از درد کنارتان هستیم ما خود را موظف می‌دانیم در صورت خرابی کیسه ضد درد آرژین آن را به صورت رایگان برای شما تعویض کنیم

مشاوره رایگان

متخصصین ما قبل از شروع فروش محصول با شما تماس می‌گیرند و به شما مشاوره کامل و دقیق می‌دهند

سوالات متداول

کمبود ملانین سبب تیرگی و رنگدانه شدن پوست می شود. روغن ماساژ آرژین  با اکسیداسیو کردن اسید آمینه ، باعث می شود محتوای ملانین افزایش یابد و رنگ پوست را از بین ببرد.

برای استفاده موثر از روغن ماساژ آرژین  ، باید از آن به درستی با استفاده از روش های خاص استفاده کنید. این روغن بر روی تمام انواع پوست ها کار می کند و به علت خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی آن می تواند حتی به پوست مبتلا به آکنه نیز اعمال شود.

یکی از بهترین روش های استفاده از روغن ماساژ آرژین  پس از دوش داغ است. صبر کنید تا پوست خیس شود و به آرامی روغن را روی پوست به مدت 10 دقیقه خود ماساژ دهید.انجام این کار می تواند پوست شما را در طول روز حفظ کند.

با این حال یکی دیگر از روش های موثر برای استفاده از روغن ماساژ آرژین  قبل از حمام است. روغن ماساژ آرژین  قادر به از بین بردن سموم از پوست است،  پس از استفاده از روغن ماساژ آرژین  ، شستشو بدن شما را در حذف آسان سموم کمک می کند.

برای استفاده شبانه، با مخلوط کردن چند قطره روغن ماساژ آرژین  همراه با ترکیبی از سرکه و آب استفاده میشود. روغن ماساژ آرژین  در ایجاد رطوبت پوست کمک می کند و سرکه در آن از زردی پوست دست جلوگیری می کند و سلول های مرده را از پوست خارج می کند.

بله، روغن ماساژ آرژین  با کیفیت عالی خود برای رفع موثر مشکلات پوستی ضروری است. مزایای روغن ماساژ آرژین  برای پوست به خاطر مقدار اسید چرب آن است که به پوست کمک می کند که نرم و صاف باشد. همچنین نشانه های پیری را از بین می برد و خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهد و باعث می شود که پوست شما ضخیم شود.

بله ،کمبود ملانین سبب تیرگی و رنگدانه شدن پوست می شود. روغن ماساژ آرژین  با اکسیداسیو کردن اسید آمینه ، باعث می شود محتوای ملانین افزایش یابد و رنگ پوست را از بین ببرد.

روغن ماساژ آرژین  همیشه باید در یک مکان خشک خنک نگهداری شود تا طول عمر آن افزایش یابد

قبل از خرید این محصول فرم را پر کنید و مشاوره رایگان را دریافت کنید

نظرات خود را وارد کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.